Administrativní pracovník s angličtinou nebo němčinou
Místo výkonu práce: Ostrožská 220, Veselí nad Moravou
Nabízíme:
- Základní nástupní plat 120 Kč / hod (po dobu 3 měsíců)
- Po zapracování platové ohodnocení 25.000 - 30.000 Kč
- Příspěvek na nový služební telefon
- Služební neomezený paušál od O2
- Stravenky Edenred
- Příspěvky na doučování cizÍho jazyka
- Příspěvky na kurzy a školení vhodné pro další pracovní uplatnění
- Možnost pracovního růstu
Požadujeme:
- výborná znalost anglického nebo německého jazyka (angličtina je preferována)
- uživatelská znalost práce s počítačem (MS Word, MS Excel, aj.)
- výhodou znalost práce s Google suite (dříve Google apps - Gmail, kalendář, disk, aj.)
- výhodou znalost práce s CRM a ERM systémy (Soft-4-Sale, Pohoda, Helios, Raynet, aj.)
- zodpovědnost, pečlivost a samostatnost
Pokud neznáte aplikace Google suite (dříve Google apps) nebo CRM či ERM systémy, tak vám rádi pomůžeme se zaučením, případně vás provedeme interním školením nebo školením u našich poskytovatelů těchto služeb.
Náplň práce:
Náplní práce jsou administrativní úkony v rámci servisního oddělení včetně komunikace se zákazníky, dodavateli a servisním týmem při řešení požadavků zákazníků v rámci České republiky. Provedeme vás způsobem řešení těchto požadavků včetně objednávání zboží od dodavatelů, tvorby cenových nabídek, objednávek a dalších. Dále bude vaší prací zpracovávání denních výkazů montážních a servisních techniků (mzdy). Na závěr na této pozici budete vykonávat drobnou administrativní práci (různé typy výkazů pro státní orgány, komunikace s účetní a dalšími kolegy, aj.).
Kontakt:
Osobně: Ostrožská 220, Veselí nad Moravou
Telefonicky: 518 324 833
Emailem: lukas@sunsystem.cz