Místo výkonu práce: Ostrožská 220, Veselí nad Moravou

Nabízíme:

  • Základní nástupní plat 120 Kč / hod (po dobu 3 měsíců)
  • Po zapracování platové ohodnocení 25.000 - 30.000 Kč
  • Příspěvek na nový služební telefon
  • Služební neomezený paušál od O2
  • Stravenky Edenred
  • Příspěvky na doučování cizÍho jazyka
  • Příspěvky na kurzy a školení vhodné pro další pracovní uplatnění
  • Možnost pracovního růstu

Požadujeme:

  • výborná znalost anglického nebo německého jazyka (angličtina je preferována)
  • uživatelská znalost práce s počítačem (MS Word, MS Excel, aj.)
  • výhodou znalost práce s Google suite (dříve Google apps - Gmail, kalendář, disk, aj.)
  • výhodou znalost práce s CRM a ERM systémy (Soft-4-Sale, Pohoda, Helios, Raynet, aj.)
  • zodpovědnost, pečlivost a samostatnost

Pokud neznáte aplikace Google suite (dříve Google apps) nebo CRM či ERM systémy, tak vám rádi pomůžeme se zaučením, případně vás provedeme interním školením nebo školením u našich poskytovatelů těchto služeb.

Náplň práce:

Náplní práce jsou administrativní úkony v rámci servisního oddělení včetně komunikace se zákazníky, dodavateli a servisním týmem při řešení požadavků zákazníků v rámci České republiky. Provedeme vás způsobem řešení těchto požadavků včetně objednávání zboží od dodavatelů, tvorby cenových nabídek, objednávek a dalších. Dále bude vaší prací zpracovávání denních výkazů montážních a servisních techniků (mzdy). Na závěr na této pozici budete vykonávat drobnou administrativní práci (různé typy výkazů pro státní orgány, komunikace s účetní a dalšími kolegy, aj.).

Kontakt:

Osobně: Ostrožská 220, Veselí nad Moravou
Telefonicky: 518 324 833
Emailem: lukas@sunsystem.cz

S výběrem Vám ochotně poradíme

ZÁKAZNICKÉ CENTRUM

Neváhejte se nás na cokoliv zeptat, popř. nám zanechte kontakt a my se Vám ozveme.

Infolinka

800 150 180

E-mail

poptavka@sunsystem.cz
NAJÍT PRODEJNÍ MÍSTO

NEZÁVAZNÁ POPTÁVKA / DOTAZ