Zahradní nábytek EGOE

Zpříjemnit si život venku?

EGOÉ přenáší do oblasti zahradního nábytku zkušenosti mmcité z veřejného prostoru. Sleduje práci ostatních, vnímá prostor i jeho potřeby a přitom myslí na lidi, kterým má nábytek sloužit.

V současnosti už značka EGOÉ vytváří vlastní nábytkové řady, které si navrhuje nejen sama, ale oslovuje k externí spolupráci i významné české designery. Vzniká tak zajímavé portfolio výrobků pro různé skupiny a potřeby zákazníků nejen pro jejich domov, ale i pro veřejný prostor.

Zpříjemnit lidem život venku je teď pro značku EGOÉ dlouhodobé téma, které se bude snažit naplnit smělými nápady a originálním a funkčním designem, taky proto, že venku se sama cítí nejvíc doma.

nezávazná poptávka

Výhody nábytku EGOE

  • Řada AXIS by mohla nést přídomek dostupná klasika. Svým způsobem jednoduchá, ale dobře se podívejte. I do těchto zdánlivě obyčejných kusů jsou vloženy detaily, které vás zaujmou.
  • Řada BISTROT se hodí jak na terasu, tak do soukromé zahrady. Ale použijte ji klidně i do veřejných prostor, kde je vyžadována odolnost a styl. Každý kus nábytku je účelně vyroben z mimořádně odolných materiálů, přitom je lehký a mobilní.
  • Řada CORA je výsledkem pragmatického přístupu k ergonomii a účelnosti v kombinaci s nadčasovým designem. Nikdy nevíte, kde budete za rok. Ale právě tato kolekce tam padne, jako by tam patřila odjakživa.
  • Řada LAUREDE, díky svým velkorysým rozměrům výborně poslouží všem, kteří mají dost prostoru si nábytek opravdu užít. Jsou navrženy pro zahradu v níž jsou umístěny výrazné kusy nábytku téměř jako samostatné objekty.
  • Řada MÁJ s poetickým názvem, vznikla jako svébytný protipól současného designového minimalismu. Organické linie kovu v symbióze s florálním motivy vtiskují nábytku doslova romantickou duši a vy máte pocit, jakoby nábytek před vašima očima ožíval.
  • Řada SENA je precizní truhlářské řemeslo v tom nejlepším slova smyslu. U těchto celodřevěných stolů si najde místo celá rodina, ale rádi k nim posadíte i vzácnou návštěvu.

Jak probíhá zaslání poptávky?

  1. Obeznámení

    Kontaktování zákazníka s potvrzením obdržení poptávky a poskytnutí případného upřesnění k poptávanému produktu

  2. Nabídka

    Dle upřesněních informací zašleme vypracovanou nabídku.

  3. Odsouhlasení

    Kontaktování zákazníka za účelem zjištění, jestli obdržel kalkulaci a vyjádření k ní.

  4. Zaměření

    V případě zájmu - domluva s našim technikem/obchodním manažerem ohledně osobní schůzky za účelem poslední konzultace a finálního zaměření.

  5. Plánování

    Po přijaté objednávce domluvíme termín dodaní a montáže.

S výběrem Vám ochotně poradíme

ZÁKAZNICKÉ CENTRUM

Neváhejte se nás na cokoliv zeptat, popř. nám zanechte kontakt a my se Vám ozveme.

Infolinka

800 150 180

E-mail

poptavka@sunsystem.cz
NAJÍT PRODEJNÍ MÍSTO

NEZÁVAZNÁ POPTÁVKA / DOTAZ