SERVIS A REKLAMACE

Neprovádíme opravy zařízení, které jsme neinstalovali !!!

Zjistěte průběh opravy a cenu - jak probíhá servisní požadavek

Na veškeré námi provedené instalace zajišťujeme záruční i pozáruční servis. Servis poskytujeme na všechny námi dodávané produkty. Pokud máte nějaký problém nebo závadu na zařízení, kontaktujte nás.

Odesláním požadavku na opravu souhlasíte s průběhem servisu a obchodními podmínkami.

Servisní požadavky zasílejte na:

OBRAŤTE SE NA NÁS

Chci se poradit

Jak probíhá servisní požadavek?

  1. ODESLÁNÍ POŽADAVKU

    • Po odeslání na servisní emailovou adresu či přijetí požadavku na servisní infolince následuje upřesnění požadavku ze strany servisního oddělení do max. 48 hodin v pracovní dny a návrh dalšího postupu včetně termínu a ceny.
  2. ZJIŠTĚNÍ ZÁVADY BEZ DALŠÍ OPRAVY

    • Poplatek 1 000 Kč
    • V ceně zahrnuta doprava, práce na cestě i práce na místě.
  3. ZJIŠTĚNÍ A ODSTRANĚNÍ ZÁVADY DO 60 MIN

    • Poplatek 1 000 Kč
    • V ceně zahrnuta doprava, práce na cestě i práce na místě do 60 minut
    • V ceně není zahrnut materiál
  4. ZJIŠTĚNÍ A ODSTRANĚNÍ ZÁVADY NAD 60 MIN

    • Poplatek 10 Kč/km na místo montáže (počítáno z Veselí n. Moravou, Ostrožská 220)
    • Práce technika na místě 500 Kč za každou započatou hodinu
    • V ceně zahrnuta doprava, práce na cestě i práce na místě do 60 minut
    • V ceně není zahrnut materiál

S výběrem Vám ochotně poradíme

Zákaznické centrum

Neváhejte se nás na cokoliv zeptat, popř. nám zanechte kontakt a my se Vám ozveme.


Infolinka

800 150 180

E-mail

poptavka@sunsystem.cz
Najít prodejní místo

Nezávazná poptávka / dotaz

Zde přetáhněte výkresy a fotografie

    Vybrat soubory ...