SERVIS A REKLAMACE

Na veškeré námi provedené instalace zajišťujeme servis záruční, pozáruční a servis na základě servisní smlouvy. Servis poskytujeme na všechny námi dodávané produkty Pokud máte nějaký problém nebo závadu na zařízení, kontaktujte nás.

Jestliže se jedná o pozáruční servis, můžete nás kontaktovat, po vzájemné konzultaci a popisu závady vám sdělíme předběžnou cenu za odstranění problému. Řešíme jak mechanické vady, tak poruchy elektroinstalace či elekroniky. Používáme kvalitní náhradní díly. Opravy provádí naši vyškolení odborníci.

Servisní požadavky zasílejte na:

OBRAŤTE SE NA NÁS

Chci se poradit

Jak probíhá servisní požadavek?

  1. ODESLÁNÍ POŽADAVKU

    • Po odeslání na servisní emailovou adresu či přijetí požadavku na servisní infolince následuje upřesnění požadavku ze strany servisního oddělení do max. 48 hodin v pracovní dny a návrh dalšího postupu včetně termínu a ceny.
  2. ZJIŠTĚNÍ ZÁVADY BEZ DALŠÍ OPRAVY

    • Poplatek 1 000 Kč
    • V ceně zahrnuta doprava, práce na cestě i práce na místě.
  3. ZJIŠTĚNÍ A ODSTRANĚNÍ ZÁVADY DO 60 MIN

    • Poplatek 1 000 Kč
    • V ceně zahrnuta doprava, práce na cestě i práce na místě do 60 minut
    • V ceně není zahrnut materiál
  4. ZJIŠTĚNÍ A ODSTRANĚNÍ ZÁVADY NAD 60 MIN

    • Poplatek 10 Kč/km na místo montáže (počítáno z Veselí n. Moravou, Ostrožská 220)
    • Práce technika na místě 500 Kč za každou započatou hodinu
    • V ceně zahrnuta doprava, práce na cestě i práce na místě do 60 minut
    • V ceně není zahrnut materiál

S výběrem Vám ochotně poradíme

Zákaznické centrum

Neváhejte se nás na cokoliv zeptat, popř. nám zanechte kontakt a my se Vám ozveme.


Infolinka

800 150 180

E-mail

poptavka@sunsystem.cz
Najít prodejní místo

Nezávazná poptávka / dotaz

Zde přetáhněte výkresy a fotografie

    Vybrat soubory ...